Wąski wąski

Edek 14.12.2020

Czy atrybut "nofollow" jest gwarancją?

LINKI MP3 Niestety wydaje się, że bez względu na to, jak dużą wiedzę i doświadczenie posiadamy, jeśli linkujemy do zasobu, który nie jest starannie wyselekcjonowany, źle przygotowany i wyprodukowany, od początku może się to dla nas źle skończyć. W takim przypadku jest prawie pewne, że ktoś inny umieścił link wcześniej i trudno będzie nam się wyróżnić. Ponadto trudno jest znaleźć osoby, które mogą zagwarantować, że link, który umieszczają w zasobie, należy do Ciebie i nikt z nich nie ponosi odpowiedzialności.

Nie umieszczaj linków na listach masowych, bo to mała liczba odnośników, a jeśli ktoś inny umieści link w takiej liście, będzie miał duże kłopoty. Ważne jest również, abyśmy nie wymieniali strony w kodzie źródłowym, ponieważ znacznie utrudni to indeksowanie i zagrozi witrynie, a także wszystkim innym.

Warto też wiedzieć, że linkowanie z atrybutem "canonical" spowoduje powstanie tzw. "Linków ukrytych" - nieestetycznych linków, które pojawiają się w tekście bez promocji. Dobrą praktyką jest upewnienie się, że wszystkie linki do serwisu pochodzą z wiarygodnych źródeł.

Może Cię zaskoczyć, że wciąż są ludzie, którzy uważają, że linki z atrybutem "canonical" są ważniejsze niż linki z atrybutem "nofollow". W rzeczywistości jest odwrotnie: linki z atrybutem "nofollow" są bardziej wartościowe, przez co pojawiają się wyżej w wyszukiwarkach, podczas gdy linki z atrybutem "canonical" są bardziej rozpowszechnione.

Czy atrybut "nofollow" jest gwarancją?

Wielu SEO i tanich copywriterów zleca swoim klientom wysyłanie ogromnych ilości tekstu, którym często towarzyszy reklama. Ciekawostką jest to, że te teksty nie pochodzą od profesjonalistów, ale od przeciętnych ludzi. Teksty są przeważnie przyjazne dla odbiorcy, są napisane przyjaźnie i są łatwe do odczytania przez odbiorcę.

Z punktu widzenia copywritera trudno konkurować z masą tekstu, który jest wysyłany do odbiorcy. Z drugiej strony otrzymany tekst wygląda bardziej naturalnie, bardziej jakby został napisany przez człowieka.

Samo posiadanie miłego, przyjemnego smsa nie oznacza, że ​​zostanie on pozytywnie odebrany przez odbiorcę. Tekst musi być przede wszystkim interesujący i angażujący dla czytelnika.

Inną rzeczą, której nikt nie może zaprzeczyć, jest energia i entuzjazm, z jakim ludzie wysyłają swoje listy. Jest oczywiste, że ludzi nie da się łatwo odstraszyć i często angażuje się ich w pracę, aby dotrzeć do nowych ludzi.

Warto też wspomnieć o pięknie pisania. Niewiele rzeczy jest dla nas ważniejszych niż jakość pisania, a jego doskonalenie jest jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania.

Pisanie dobrych artykułów (zwłaszcza na zlecenie) należy traktować jako swego rodzaju misję. Nasze teksty mają odpowiadać na potrzeby czytelników. Tylko wtedy będą łatwo odczytywane i łączone.

Zacznij od podstaw

Powinniśmy oczywiście zacząć od podstawowej formy przekazu - artykułu. Najprościej chyba jest umieścić w tekście odnośnik z tematem wybranym przez autora. Czytelnicy odpowiedzą na to, a my zaczniemy w dobrym kierunku.

Drugą rzeczą, o której musimy pamiętać, jest treść. Znaczenie treści nie jest ważne, tylko możliwość tworzenia i rozpowszechniania naszych treści.

I co najważniejsze - najlepsza treść to także najczęściej odwiedzana strona.

Pamiętaj, że nie chodzi o sprzedaż naszych treści, ale o nawiązanie kontaktu z nową publicznością

Najlepsze treści są też najczęściej odwiedzane, dlatego warto zadbać o autentyczność treści przy minimalnych stratach.

I najważniejsze - najlepsza treść przydaje się tylko dla danej strony, dlatego tak ważne jest, aby zadbać o relację z czytelnikiem.

Tworząc strony internetowe jesteśmy zmuszeni zapominać, że nie ma reguł, jeśli chodzi o ilość linków, a jeśli będziemy przestrzegać tych trzech podstawowych zasad, nie stracimy z oczu naszej oryginalności.

Internet jest najpopularniejszym i najbardziej dostępnym źródłem informacji, dlatego wypromowanie firmy poprzez stronę internetową to niemal obowiązek.

Jednak aby strona internetowa była nie tylko kosztowną wizytówką firmy, konieczne jest także zadbanie o jej marketing.

To jest główna rzecz, o której wiele osób zapomina promując swoje strony internetowe.

Nie można przecenić wagi marketingu i choć jest to temat względny, stanowi istotne przypomnienie, że promocja serwisu WWW jest ważniejsza niż pozycjonowanie strony.

Promując serwis WWW należy zadbać o jego prawne aspekty.

Posiadanie strony internetowej niewątpliwie ją promuje, ale promowanie jej w sposób legalny to zupełnie inny temat.

To właśnie może i powinna zrobić dla Ciebie firma zajmująca się marketingiem witryn internetowych (PPC)

Tagi: google,